czwartek, 26 września 2013

Sałatka z paluszków surimi

Udające kraba paluszki mają tyle samo zwolenników co przeciwników. Ja jestem w pierwszej grupie. Nie polecam ich zabierać w podróż, kiedyś w samochodzie kolegi otworzyłam pudełko i można było urządzać sklep rybny, zapach już był:). Niemniej udawany krab na różne okoliczności się nada, do sałatki na pewno.




składniki: 

- dwa opakowania paluszków krabowych (kupuję w Lidlu)
- 5 jajek ugotowanych na twardo
- 3 duże ogórki konserwowe
- mała, czerwona cebula
- trzy ząbki czosnku 
- dwie łyżki posiekanego koperku lub szczypiorku
- dwie łyżki majonezu
- pół małego opakowania jogurtu naturalnego
- sól, ostra papryka, biały pieprz

Majonez wymieszać z jogurtem, rozgniecionym czosnkiem i posiekanym szczypiorkiem lub koperkiem. Paluszki rozmrozić jeśli mrożone. Wszystkie składniki pokroić w grubą kostkę (cebulę drobno) , doprawić solą, papryką i pieprzem, zalać jogurtowym sosem, wymieszać, schłodzić w lodówce. 

Mówię Wam - niebo na talerzu:)

15 komentarzy :

  1. Zdjęcia piękne!ja niestety do paluszków krabowych nie mogę się przekonać choćby były podane z niewiadomo czym:(no coż,tak już mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię wszelakie sałatki z paluszkami surimi :]

    OdpowiedzUsuń
  3. doobra, przyznam się: ich wygląd mnie zachwyca, takie mini małe coś, ale smaku nie znam.. Więc niestety na razie sobie popatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię sałatki z surimi :) Ale nie jestem przekonana co do ich słuszności zdrowotnej ;) Nigdy sama z siebie nie kupiłam i nie czytałam co tam w składzie to cudo ma :) No a Twoja sałatka wygląda wyśmienicie :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze słusznością zdrowotną bywam w konflikcie. Albo lekkim niedowidzeniu. Największym - w sprawie ciast. Zaraz zjem sernik na śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem zwolennikiem takich paluszków, przynajmniej od czasu do czasu i właśnie w sałatkach, tak ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się - niebo na talerzu :)
    ps. myślę,że nie raz i nie dwa jemy bardziej niezdrowe produkty niż surimi, tylko o tym nie wiemy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja właśnie sobie zrobiłam i pycha..lubię surimi,ale zawsze jadłam w wersji smażonej jak frytki..;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sałatka wygląda apetycznie. Jaka jest waga jednego opakowania. U mnie w lidlu nie ma tych paluszków więc muszę kupić w innym sklepie a wiem, że są różnej wielkości opakowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lidlu bywają mrożone, w zamrażarkach. Waga 250 g.

      Usuń
  10. Ta sałatka jest przepyszna, robię ja na każdą okazje, zawsze wszystkim smakuje. Ukłony dla jej autora :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepis zupełnie różny niż mój sprawdzony, ale zapewne równie pyszny. Polecam spróbować moją sałatkę krabową bez kraba:) http://szafirowelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Robię te sałatkę od dawna i zawsze robi furorę:) przepyszne, polecam gorąco

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubimy czytać Wasze komentarze!


Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
/* */