niedziela, 28 grudnia 2014

Sałatki na sylwestra

Nie każdy lubi szaleć na wielkiej sali. A przyjęcia domowe czasem bywają baaardzo przyjemne. Można jeść co się chce. Grać w co się chce i tańczyć, jeśli się chce. Dowolność strojów, swoboda zachowania, muzyka jakiej lubimy słuchać. Można się przebierać za Indian albo w piżamy. Albo w ogóle się nie przebierać. No całkowita wolność. Jeśli się zaprosi gości z warunkiem przyniesienia miski sałatki, menu na sylwestra mamy z głowy. Poniżej  sprawdzone przepisy, które nadadzą się na tę okoliczność.  


czosnkowa sałatka z paluszkami krabowymi


szybka sałatka z paluszkami surimi


sałatka z brokułami i serem feta



 sałatka z brokułami i serem pleśniowym 


sałatka z makaronem


sałatka z rukoli z serem pleśniowym i pomarańczą




sałatka z rukoli i szynki parmeńskiej





sałatka ziemniaczana




sałatka z makaronu ryżowego i paluszków karbowych




sałatka z łososiem




sałatka z kurczakiem




sałata z kurczakiem, jajkiem i pomidorkami




sałatka z wątróbką


sałatka ze śledziem i buraczkami





sałatka śledziowa z czerwoną fasolą

sałatka jarzynowa





sałatka z tuńczykiem

Mówię Wam - niebo na talerzu:)

7 komentarzy :

  1. Spory wybór:)tylko od której zacząć? :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chętnie zjadła każdą, Sylwestra chyba nie starczy na te próby ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cholernie apetycznie wyglądają te fotki)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wybrałam z brokułami i serem feta..:)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. heej :) Skusiła mnie sałatka z makaronem, jednak klikaąc w lnk otwiera się przepis na słatke z brokułami.. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zmieniłam, dziękuję:) Wystarczy w googlach wpisać Niebo na Talerzu sałatka z makaronem i się znajdzie:)

      Usuń
  6. Aż mnie naszła ochota na tę sałatkę z surimi. Wygląda przepysznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubimy czytać Wasze komentarze!


Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
/* */